ارسال پاسخ

۱۵ مهر ۱۳۹۷
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1863

pvc-asso.ir

کاهش صادرات ماشین آلات پلاستیک از آلمان به ایران 

صادرات ماشین آلات پلاستیک از آلمان به ایران در نیمه اول سال 2018 کاهش یافت. 

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، صادرات ماشین آلات پلاستیکی و صنایع لاستیک در نیمه اول سال 2018 با کاهش مواجه بود. 


در نیمه نخست امسال، صادرات ماشین الات پلاستیک و لاستیک به ایران به 22 میلیون یورو رسید که این کاهشی برابر با  11 درصد در مقایسه با شش ماهه اول سال 2017 را نشان می دهد. در نتیجه ایران از رتبه  25 تا 28 به عنوان دریافت صادرات از مقصد آلمان سقوط می کند. 


مدیر عامل ماشین الات پلاستیکیVDMA  بیان کرد که با رشد سالانه تقریبا 6 درصد مصرف پلاستیک در ایران، این کشور همچنان به عنوان یک بازار بالقوه برای بخش پلاستیک تلقی می شود. علاوه بر این کاهش صادرات در سال 2018 بر تعداد غرفه های آلمانی ها در نمایشگاه ایران پلاست امسال تاثیر گذار بود. در سال جاری 17 شرکت آلمانی محصولات خود را عرضه کردند. 


در سال 2017، صادرات ماشین آلات پلاستیک و لاستیک آلمان به ایران تا 87 درصد افزایش داشت و به 38 میلیون یورو رسید و سهم بازار را از حدود 8 درصد تا بیش از 18 درصد را از آن خود کرد. در همان زمان صادرات چین به ایران از 63 درصد به 48 درصدکاهش یافت و به طور کلی صادرات ماشین الات پلاستیکی از سراسر جهان به ایران بیش از 13 درصد کاهش یافت و به حدود 206 میلیون یورو رسید.

صادرات جهانی ماشین آلات پلاستیکی به ایران( میلیون یورو)
Source: VDMA, National Statistics Agencies


 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد